Stiri

Marca europeana de incredere pentru comertul online

Publicat la data de 2010-09-22

 

Parlamentul European doreste sa incurajeze comertul electronic transfrontalier si sa consolideze increderea consumatorilor prin crearea unui sistem de marci europene pentru pagini de internet sigure.

Site-urile electronice de vanzari online ar trebui sa elimine discriminarea impotriva consumatorilor bazata pe adresa electronica sau pe locul de resedinta.

Pentru a creste transparenta lantului de aprovizionare in cazul licitatiilor de achizitii online, cumparatorul va trebui sa poata afla care este identitatea furnizorului si daca acesta este un intermediar sau chiar producatorul bunurilor sau serviciilor oferite.

Comisia Europeana s-a angajat sa prezinte pana in 2012 un Cod UE pentru drepturile online ale consumatorilor.

Monitorizarea si combaterea activitatilor frauduloase de pe piata digitala va presupune crearea unei baze de date online si a unui sistem european de avertizare timpurie asupra fraudelor.

 

mmpr

Banat Business: e–Revista afacerii tale